Efterskolernes Dag

på mulighedernes

efterskole

ÅBENT HUS PÅ KLANK

Besøg os til Efterskolernes Dag søndag d. 24. september 2023 mellem klokken 13.00-17.00

Overvejer du efterskolelivet? Er du vild med mange forskellige typer af fag? Vil du mærke, hvordan et stort fællesskab føles? Kom og føl hele efterskolestemningen – kig forbi Klank Efterskole.

Efterskolernes Dag søndag d. 24. september 2023 mellem klokken 13.00-17.00

Kom og oplev

• Mulighederne
    Til Efterskolernes Dag står både lærere og elever klar til at tage godt imod dig og din familie. I vil kunne se efterskolelivets muligheder og opleve hvad Klank Efterskole kan tilbyde.
  • Mød os,
    og få en snak om linjefag, obligatoriske fag og valgfag.
  • Rundvisning
    Vi inviterer på kaffe, kage, en snak med lærerne, en snak vores nuværende elever, som også viser jer rundt på skolen og giver danse- og musik smagsprøver i løbet af dagen

13.45 Koncert /musiklinjen
14.00 Danseshow /danselinjen

14.45 Koncert /musiklinjen
15.00 Danseshow /danselinjen

15.45 Koncert /musiklinjen
16.00 Danseshow /danselinjen

17.00 Tak for i dag, og på gensyn

Hvilke linjefag

FodboldAdventureKunstMusikDansRidningDesignCykling

Andet Klank InternationaleSportX-klasse

Skituren

Når du går på Klank Efterskole, kommer du med på den sjoveste skitur. Her tager vi alle til Norge og tonser 5 dage rundt i sneen.

Årets begivenheder

• Juleshow • Linjefagstur • Musical • StartUp • Lejr • Skitur •

• Galla • Efterskole Festival •

Er du forhindret i at besøge os til Efterskolernes Dag? Så kan du i stedet booke en rundvisning