BESØG KE

ÅBENT HUS & BESØGSDAGE

“Ved at være sammen med andre mennesker, lærer man en del af sig selv at kende.” Elev 2015

Åbent hus

Klank Efterskole holder løbende åbent hus eller besøgsdage. Her kan du og din familie få en præsentation af skolen, få indblik i skolens dagligdag, få en snak med vores forstander eller viceforstander og en rundvisning af eleverne.

Efterskolernes Dag

Efterskolernes Dag finder altid sted den sidste søndag i september. Her holder Klank Efterskole åbent hus i tidsrummet fra 13-17.

Næste Efterskolernes Dag finder sted søndag den 24. september 2023.

Efterskolernes Aften

Efterskolernes Aften ligger anden onsdag aften i januar med åbent hus fra kl. 18-21 på Klank.

Næste Efterskolernes Aften finder sted onsdag 10. januar 2024.

Besøgsdage

På mødet fortæller forstanderen/viceforstanderen om skolen, de nuværende elever viser rundt og aftenen afsluttes med kaffe/te og kage samt en lille samtale med hver familie.

Hyppigheden af besøgsdagene er ca. 1 gang om måneden