24-timer

Prøv os i 24-timer

24 timer kom og oplev efterskolelivet på Klank

Oplev et døgn på Klank Efterskole

Går du i 7. 8 eller 9. klasse kan du, ganske gratis, opleve et døgn på Klank Efterskole. Der er mulighed for at deltage i foråret og i efteråret på nedenstående datoer.

Kom og oplev.

• Livet og kammeratskabet på efterskolen
  • Klanks 8 linjefag
  • Præsentation af Klank International
  • Køkkenets dejlige mad
  • Aktiviteter sammen med de nuværende elever

og meget mere

Vores mange dygtige linjefagslærere, står klar til at vise dig, hvad Klank Efterskole kan tilbyde.

Tilmelding herunder – og det er gratis!

Prøv: Fodbold • eSport • Adventure • Kunst • Musik • Dans •  Ridning • Design • Cykling

samt overblik over Klank International

img_6302 Musik linjen på Klank Efterskole Kunst i linjefagsdagene Klank Efterskole har en kunstnerisk sjæl

Fodbold
Du skal have lyst til at træne og udvikle dig i såvel træning som kampe. Fodboldlinjen er for dig der har lyst til at indgå i et fællesskab både som spiller og kammerat. Skolen har gode træningsfaciliteter herunder rådes over en kunstgræsbane

eSport
I vores helt nye rammer, med det bedste og det nyeste udstyr markedet tilbyder! Computere bygget med den kraftigste hardware som sikrer dig “0% LAG ved træning”. Top professionelle Gamerstole fra Thermaltake som har indbygget anti-sleep, så du ikke bliver træt når træningen er i gang!

Musik
I professionelle rammer kan du udfordre og udfolde dit musiktalent. Musiklinien er for dig, der har lyst til at synge og spille i et forpligtende fælleskab med andre.

Cykling
Er du bidt af cykelsport? Er du vild med de mange timer i sadlen? Så har vi de perfekte rammer. Eget værksted og Danmarks bedste cykelterræn.

Kunst
Der skal tænkes ud af boxen, kreativt og kunstnerisk. Dit talent og din kreativitet bliver udfordret af nye spændende materialer og udtryksformer.

Adventure
Tænder du på sport i naturen? Løb, klatring, mountain bike, skydning, rapelling, kajak, in-liners, orientering og meget mere. Vi deltager i 4-6 Adventure Races om året.

Design
Hvis du vil være en del af et kreativt og kunstnerisk miljø, der udfordrer dig fagligt og personligt inden for bl.a. beklædningsdesign, modetegning, syning, tekstiltryk og redesign.

Dans
We like to move it! Fokus ligger på Hip Hop og Moderne Dans. Fællesskabet er vigtigt og sammen bliver vi dygtige til både koreografi, teori og teknik.

Ridning
Hestelinjen på Klank Efterskole er for dig, der er vild med heste. Vi rider primært dressur- snuser til spring og lærer teori om fx hestens anatomi, pleje og sygdomme.

Klank International
Klank International er bygget op om Cambridge Internationale eksaminer, Cambridge IGCSE, der er anerkendt af skoler, universiteter, organisationer og arbejdsgivere verden over.

Vi glæder os til at se dig 🙂