Idrætscamp på Klank Efterskole

Er du til idræt, udfordringer og gode oplevelser?
Så ta’ dine venner, veninder eller holdkammerater under armen, når Klank Efterskole fra d. 26. – 27. – 28. juni 2017 inviterer alle 6.-9. klasser på en 3-dags idrætscamp.

Dagene vil byde på en introduktion til dit valgte linjefag, fællesaktiviteter og en fed oplevelse af efterskolelivet med sang, leg, fortælling og masser af hygge.
Du vil blive indkvarteret på Klank Efterskole, hvor der selvfølgelig er fuld forplejning alle dage, som hvis du var “rigtig” efterskolelev.

Du kan fordybe dig i ét af følgende linjefag:

• Fodbold m/super dygtige trænere (talenttræner i AGF: Marc Søballe)
  • Adventure med mountainbike, skydning, klatring, forhindringsbane mm.
  • Dans. Hip Hop m/super dygtige trænere og Moderne dans m/Pavel El Cubano
  • Cykling – hvis du er bidt af cykelsport, og elsker timerne i sadlen, så er det lige noget for dig
  • eSport i vores spritnye rammer

Deltagelse koster kr. 700,-

Tilmelding her >>

Dagsprogram og pakkeliste tilsendes pr. mail ca. en uge før camp-start.

eSport camp

Camp instruktør på eSport Anders Thomsen, der er 29 år og som har afholdt store LAN events som “Datacity LAN party” med over 250 deltagende, samt “Midtjysk eSport i 2015” med næsten 400 deltagere. Vores viden og kendskab til eSporten er stort og vi gælder os utrolig meget til at blive en del af Klank Efterskoles nye eSport hold og få lov til at undervise CS:GO.

– eSport er udfordrende og sjovt og giver mange lærerige timer i et socialt fællesskab på og udenfor skolen.
– eSport er blevet en seriøs sport blandt unge på niveau med f.eks. håndbold og fodbold, og det kræver træning, viljestyrke og vedholdenhed for at blive god.
– I eSport går vi i dybden og træner intensivt i et konkurrencepræget miljø.
– Hvad enten du er novice eller ekspert vil indholdet kunne give dig masser af udfordringer.

eSport er blevet optaget af Dansk Atletikforbund som en sportsgren og bliver derfor vægtet på højde med fodbold og håndbold.

Danse Camp

Dans. Hip Hop m/super dygtige trænere og Moderne dans m/Pavel El Cubano. Danselinjen på Klank giver dig udfordringer hvor du nogle gange kommer på udebane. Der er super sammenhold og altid en go energi.

Campledere: Har du spørgsmål til campen eller efterskolen, kan du kontakte Klaus Larsen, som er forstander på skolen på: Post@klank-efterskole.dk eller på 24251760.

Deltagelse koster kr. 700,-

Tilmelding her >>

Dagsprogram og pakkeliste tilsendes pr. mail ca. en uge før camp-start.