Why choose C.I.E?

CAMBRIDGE INTERNATIONAL EXAMINATIONS

Cambridge IGCSE is recognised by schools, universities, organisations and employers all around the world.

Why choose Cambridge International Examinations?

• Cambridge IGCSE is recognised by schools, universities, organisations and employers all around the world and is the largest provider of international qualifications. Around 1.5 million students in 150 countries enter the exams every year
  • The IGCSE is excellent preparation for higher education such as the A levels in the UK and the Baccalaureate (IB) diploma.
  • Cambridge qualifications develop successful students who will be able to improve their learning skills, help them build understanding and knowledge required to progress, independence, and equip them for life.

Hvorfor vælge Cambridge Internationale eksaminer?

• Cambridge IGCSE eksamen er anerkendt verden over af skoler, universiteter, organisationer og arbejdsgivere. Det er den største udbyder af internationale udannelses kvalifikationer med ca. 1,5 millioner studerende i 150 lande.
  • IGCSE er en excellent forberedelse til at kunne læse videre og tage højere eksamener så som A levels i UK og IB diplomet (begge svarer niveaumæssigt til den danske studentereksamen)
  • Cambridge kvalifikationerne er med til at udvikle succesfulde studerende, som får styrket deres læringskompetencer, får redskaber til at tilegne sig viden, bliver selvstændige og i det hele taget bliver uddannet til livet.