EXCHANGE/STUDIETUR

TALK AND WRITE WITH OTHER STUDENTS

All across the world

International Exchange.
As an important part of Klank Efterskole’s International Class the students will throughout the year be corresponding with students from a friendship school in another country. If possible we will also be receiving a visit from this school as well as taking a trip to experience a different way of schooling and living. But most of all it will give our students’ language an additional boost.
We have contacts in Holland, Belgium and Ireland – So we expect one of these locations will be where we are going to visit an international school.

International Udveksling.
Som en meget vigtig del af Klank Internationale klasse, vil eleverne i løbet af hele året lave aktiviteter og have korrespondance med elever fra en venskabsskole i et andet land. Hvis det er muligt, vil eleverne modtage besøg fra denne skole, ligesom de selv skal på en tur, for at opleve en anden måde at leve og gå i skole på.
Men vigtigst af alt, vil en sådan udveksling give eleverne et sprogligt boost.
Vi har kontakter i både Holland, Belgien og Irland, så vi forventer det bliver et af disse steder vi skal besøge en international skole.