Klank Efterskole

Musiklinjen

KLANK EFTERSKOLE ER

MUSIK ER GLÆDE

Musiklinjen er for dig, der har lyst til at synge og spille i et forpligtende fælleskab med andre

Om du er begynder eller rutineret betyder ikke noget, blot du har lyst, engagement og vilje til at give dig i kast med musikkens udfordringer og oplevelser. Vi vil have base i skolens nye studie og øvelokaler, udstyret med professionelt baggear og instrumenter til sammenspil, og Pro tools og Mac computer++ til studiearbejde.
Musiklinien har seks ugentlige undervisningstimer, men flere egne prøver og øvere må påregnes op til koncerter, shows, musicalforestillinger og evt. indspilninger.

♯ ♪

Vi har udstyret i orden!

♯ ♪

Fællesskab er en del af pensum

Et gennemgående tema på Klank Efterskole er, at fælles skal være en del af pensum. Så uanset om du vælger musik, fodbold eller adventure, kan du være sikker på at skulle indgå, som en del af fællesskabet.
🎸
På Klank efterskole er det hele mennesket i centrum. Du kommer til, som elev, at opleve glæden ved livet og et fællesskab bygget på ligeværd, respekt, hensyn og personlig integritet. Du kommer til at udvikle dig personligt, når de møder fællesskabet på Klank Efterskole. Du kommer til at udvikle dig fagligt igennem vores linjefag og valgfag.
🎹
Vores fokus er på din almene livsoplysning, samt indsigt i andre kulturer. Vores undervisningsmiljø bygger på gensidig respekt og tillid fra elev til lærer, og omvendt. Vi forventer derfor at du som elev, deltager aktivt i undervisningen og arrangementer, med respekt for den enkelte, såvel som helheden på Klank Efterskole.
🎺
På Klank efterskole skal der være plads til alle, uanset ophav. VI arbejder meget med respekt for andre, uanset faglighed, hudfarve eller lignede. Vi ser mangfoldighed og forskellighed, som en kvalitet.
🎤
Vi sørger for at du føler dig tryg, bliver set, hørt og forstået imens du går på Klank Efterskole. Vigtigste af alt forsøger vi at lære dig at se muligheder fremfor begrænsninger.