Få et indblik i Klanks efterskole personale – Her på personalesiden kan du danne dig et samlet overblik over vores lærere, pedeller, køkkenpersonale og alt i mellem.
Vores personale
Klik på medarbejderne og læs mere
Anne-Marie Dibbern-Brough
Lærer
Tysk
David Amager
Lærer
Ridelinjen
Henrik Brix Grønhøj
Lærer
Matematik, cykellinjen og valgfag
Henrik Gammelgaard
Lærer
Fysik/kemi, biologi, geografi og valgfag
Janne Rebo
Lærer
Danselinje, engelsk og valgfag
Katrine Thing Holm
Lærer
Dansk, sang & valgfag
Marie Louise Thalling
Lærer
Tysk, fransk og valgfag
Martin Jes Buus
Lærer
Adventure, matematik og valgfag
Mia Therese Bach
Lærer
Engelsk og teater
Morten Dahlerup Raundahl
Lærer og uddannelsesvejleder
Matematik og fodbold
Nanna Sofie Mejer Obel
Lærer
Dans og valgfag
Peter Seiding
Forstander på Klank
Rasmus Hedegaard Sørensen
Viceforstander & lærer
Fodbold og valgfag
Rasmus Qvist Behrens
Lærer
Fodboldlinje og matematik
Signe Skovgaard Madsen
Lærer
Adventure, dansk, idræt og valgfag
Søren Severinsen
Lærer
Engelsk, kulturfag og e-sport
Troels Kolstrup
Lærer
Kunst, matematik og valgfag
Jeppe Burchardt Rasmussen
Lærer
Dansk og valgfag
Line Kallehauge
Lærer
Engelsk og valgfag
Louise Halby Petersen
Lærer
Adventurelinjen, dansk og valgfag
Mette Sonne Friis
Lærer
Musik, matematik og valgfag
Signe Haugaard-Hansen
Lærer
Designlinjen og valgfag
Sofie Lysgaard Paulsen
Lærer
Hestelinjen, dansk og valgfag
Bonnie Salling
Ernæringsassistent
Camilla Schaadt Thorn
Ernæringsassistent
Dorthe Kragelund
Rengøringsassistent
Elisabeth Kristina Walberg
Ernæringsassistent
Hanne Nielsen
Køkkenchef og valgfag
Rikke Busk
Forretningsfører
Dennis Brahe Gissel Skjødt-Jakobsen
Pedelmedhjælper
Christoffer Prip
Pedel
Søren Ove Pedersen
Pedel
Kontakt
Klank Efterskole
Skolevej 70
8464 Galten
Tlf: +45 8694 4166
Vagttlf: +45 5219 4783
Mail: post@klank-efterskole.dk
Bank: 6114-4930095552
Kort om Klank Efterskole
På Klank Efterskole er det hele menneske i centrum. Eleverne skal opleve glæden ved livet, et fællesskab byggende på ligeværd, respekt, hensyn samt personlig integritet.
Eleven skal føle tryghed, blive set, hørt og forstået – og se muligheder fremfor begrænsninger.